Пошук

Інформація про тренерів

Наталія Софій

Директорка Всеукраїнського фонду «Крок за кроком», завідувачка НМЦ інклюзивної освіти ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка.

Великий досвід тренерської роботи, у тому числі й в інших країнах (Азербайджан, Таджикистан, Бутан).

Тематика тренінгів: інклюзивна педагогіка, лідерство, проектний менеджмент.

Професійні інтереси: інклюзивна педагогіка, фасилітативне лідерство.

Електронна пошта: nsofiy@gmail.com

Юлія Найда

Всеукраїнський фонд «Крок за кроком», координатора проектів, старший викладач кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка.

Великий досвід тренерської роботи, у тому числі й у інших країнах (Азербайджан, Таджикистан).

Тематика тренінгів: інклюзивна освіта, кращі практики роботи з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку, створення Центрів підтримки для батьків.

Професійні інтереси: інклюзивна педагогіка, партнерство з батьками, залучення місцевих громад до освітнього процесу.

Електронна пошта: naida@ussf.kiev.ua

Ольга Семко

Психолог, поведінковий аналітик, укладачка курсу “Робота вчителя початкової школи з дітьми з особливими освітніми потребами”

Досвід тренерської діяльності: проведення тренінгів для батьків дітей з особливими освітніми потребами та для поведінкових аналітиків.

Теми тренінгів: основи поведінкового аналізу, альтернативна система комунікації, робота асистента дитини в загальноосвітньому закладі.

Професійні інтереси: психологія, поведінковий аналіз, побудова інклюзивних процесів в школах, садках.

Електронна пошта: semkoolga1408@gmail.com

Ольга Малікова

Логопед, магістр корекційної педагогіки, поведінковий аналітик, асистент вчителя школи №58 І-ІІІ ст. м. Києва, виконавчий директор Української асоціації поведінкових аналітиків.

Досвід тренерської діяльності з корекційної педагогіки, поведінкового аналізу та інклюзивної освіти, співавтор, тренер курсу «Індивідуальний супровід дитини з розладами спектру аутизму в умовах інклюзивного навчання»;

Теми тренінгів: організація діяльності асистента вчителя; організація інклюзивного середовища у загальноосвітній школі, створення та реалізація індивідуальної програми розвитку; корекційна робота з дітьми з розладами спектру аутизму; інноваційні підходи до корекції мовленнєвих порушень та розвитку мовлення у дітей та підлітків з аутизмом

Професійні інтереси: інклюзивна освіта та менеджмент в інклюзивній освіті; поведінковий аналіз; навчання дітей та підлітків з розладами спектру аутизму, логопедія.

Електронна пошта: olgamalikova24@gmail.com

Валентина Маланчій

Заступник директора з навчально-виховної роботи спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8 м. Хмельницького.

Досвід роботи в сфері інклюзивного навчання: 8 років на посаді асистента вчителя інклюзивного класу, 2 роки – вчителя початкових класів з інклюзивним навчанням, 2 роки – заступника директора у закладі освіти, де функціонують 18 інклюзивних класів.

Була учасником міжнародних програм стажування ADA (Americans with Disabilities Act)  Inclusive Education Fellowship Program при університеті Міннесоти (м. Міннеаполіс, Міннесота, США, 2017 р.) та Літньої Школи з інклюзивного навчання при Американському університеті в Центральній Азії (м. Бішкек, Киргизстан, 2018 р.).

Професійні інтереси: інклюзивна педагогіка

Електронна пошта: malanchiy.v@gmail.com

Ніна Дементієвська

Голова правління ГО “Ресурсно-методичний центр “АЙОРН”, науковий співробітник Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України.

Вагомий досвід тренерської діяльності, в тому числі і в інших країнах (Азербайджан, Грузія, Білорусь, Литва, ПАР, Узбекистан)

Основна тематика тренінгів: інклюзивна освіта, використання ІКТ в освіті.

Професійні інтереси: навчання за методом проектів, формувальне оцінювання, критичне мислення.

Електронна пошта: nina.dementievska@gmail.com

Олена Солнцева

Практичний  психолог системи освіти, працювала у дошкільному  навчальному  закладі спеціалізованого типу, досвід роботи  методиста з психологічної служби у  міському  методичному центрі  практичної  психології  м. Донецька,  працювала  у  середній загальноосвітній школі № 40 Кам’янської міської ради Дніпропетровської області,

практичний  психолог середньої загальноосвітньої  школи  І-ІІІ ступенів  «Ніка-М»,  м. Одеса.

Брала участь у проекті  «Інклюзивний простір. Практичні кроки»  за підтримки Благодійного Фонду Порошенка як практичний психолог та асистент вчителя з інклюзивного навчання.  Брала участь у Літній школі з інклюзивного навчання  «Індивідуалізація  в процесі інклюзивного навчання» у м. Бішкек, Киргизстан, AUCA.

Професійні вподобання: впровадження та розвиток  інклюзивного навчання  системи  закладів освіти,  тренер з кризового консультування та підвищення психосоціальної стійкості  до  стресу  у  дітей та дорослих,  арт-терапевт.

Електронна пошта: elenasova293@gmail.com

Ірина Боднар

Віце-президент Всеукраїнської асоціації молодіжного співробітництва «Альтернатива-В», тренерка, молодіжна працівниця.

Вагомий досвід тренерської діяльності, в тому числі і в інших країнах (Грузія, Італія, Марокко, Молдова, Нідерланди, Німеччина, Франція).

Основна тематика тренінгів: волонтерування, антибулінг, молодіжна робота, співпраця в громаді, міжкультурне навчання.

Професійні інтереси: міжнародне волонтерування.

Електронна пошта: iryna.v.bodnar@gmail.com

Лариса Шевчук

“За освітою вчитель літератури, але через свою невгамовність та непосидючисть намагаюсь оволодіти новими знаннями, які дуже хочеться передати іншим. Тому і маю різні напрями у своїй діяльності. Навчала учнів, адмініструвала роботу в школі, займалась перепідготовкою вчителів.  Проводила тренінги з навчання для вчителів із впровадження інклюзивного навчання, застосування інформаційних технологій в навальному процесі, стратегічному плануванню інклюзії.

Радію коли мої здобутки комусь потрібні.

Вже рік як працюю начальником відділу освіти і науки Житомирської державної адміністрації.  За рік невеликі здобутки, але основним досягненням вважаю  зрушення  з місця системи  реформування інтернатів та розвиток інклюзії в області”.

Електронна пошта: shevchuklarisa@gmail.com

Ірина Мельник

Практичний психолог та асистент вчителя у комунальному закладі «Середня загальноосвітня школа №22 м. Кам’янське».

Надає психологічний супровід дітям з особливими освітніми потребами та впроваджує практику спільного викладанняу межах навчального закладу.

Професійні інтереси: інклюзивна педагогіка, використання гумору як копінг — стратегії.

Електронна пошта: irusiamelnik@gmail.com

Тетяна Гнідá

Старший викладач секції спеціальної та інклюзивної освіти КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти», кандидат педагогічних наук, автор понад 30 публікацій.

Тренер з підготовки тренерів-педагогів, досвід тренера просвітницьких та профілактичних програм понад 15 років.

Основна тематика тренінгів: психосоціальна підтримка у кризових ситуаціях, профілактика професійного вигорання, психологічний супровід в освіті.

Професійні інтереси: психологія, стресостійкість, педагогіка партнерства, арт-терапія.

Електронна пошта: tatjanagnedaja@gmail.com