Skip to content
ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ - Керівництво для тренерів
Завантажити посібник
Головна
дисклеймер
Пошук
Зміст
Вступ
Інформація про тренерів
I. Глосарій
II. Умовні позначки
III. Основні принципи роботи з дорослими
IV. Загальний огляд змісту тем
Тема 1. Інклюзивне навчання: сутність, принципи, переваги
Тема 2. Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в умовах закладу загальної середньої освіти
Тема 3. Індивідуальна програма розвитку — основний освітній документ для дітей з особливими освітніми потребами
Тема 4. Особливості організації інклюзивного освітнього середовища: принципи універсального дизайну та розумного пристосування, ресурсна кімната, медіатека
Тема 5. Індивідуалізація і диференціація викладання як врахування індивідуальних особливостей кожної дитини
Тема 6. Роль асистента вчителя в класі з інклюзивним навчанням: основні функції і завдання, форми співпраці
Тема 7. Співпраця з місцевою громадою: інклюзивно-ресурсний центр та інші ресурси для забезпечення додаткової підтримки закладам освіти з інклюзивним навчанням
Тема 8. Створення системи ефективної протидії булінгу в інклюзивному освітньому середовищі
Тема 9. Як підтримати учителя у процесі змін: як уникнути емоційного вигорання
V. Основні нормативні документи
Авторський колектив
Партнери
TEXT Partners
Навигация по записям
Вступ