Пошук

IV. Загальний огляд змісту тем

Тема 1. Інклюзивне навчання: сутність, принципи, переваги

Тема 2. Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в умовах закладу загальної середньої освіти

Тема 3. Індивідуальна програма розвитку — основний освітній документ для дітей з особливими освітніми потребами

Тема 4. Особливості організації інклюзивного освітнього середовища: принципи універсального дизайну та розумногопристосування, ресурсна кімната, медіатека

Тема 5. Індивідуалізація і диференціація викладання як врахування індивідуальних особливостей кожної дитини

Тема 6. Роль асистента вчителя в класі з інклюзивним навчанням: основні функції і завдання, форми співпраці

Тема 7. Співпраця з місцевою громадою: інклюзивно-ресурсний центр та інші ресурси для забезпечення додаткової підтримкизакладам освіти з інклюзивним навчанням

Тема 8. Створення системи ефективної протидії булінгу в інклюзивному освітньому середовищі

Тема 9. Як підтримати учителя у процесі змін: як уникнути емоційного вигорання